2 Prowadzący Artur Jeż - oddano 12 głosów.
|
|
|
1 Czy prowadzący był pomocny w
opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?
|
|
|
Zdecydowanie
tak 6 50.0%
|
|
Raczej
tak 6 50.0%
|
|
Średnio 0
0.0%
|
|
Raczej
nie 0 0.0%
|
|
Zdecydowanie
nie 0 0.0%
|
|
Brak
odpowiedzi 0 0.0%
|
|
|
2 Co Ci się w tych zajęciach
szczególnie podobało?
|
|
Zdrowy system wybierania do tablicy. Do tego nalezy zauwazyc,
ze prowadzacemu naprawde zalezalo na tym,zeby nas czegos nauczyc i
pokazac, jak byc powinno.
|
|
Atmosfera na ćwiczeniach
|
Sympatyczna atmosfera
|
Dobre chęci prowadzącego. Przyjazna atmosfera. Próby
wjaśnienia problemów, z którymi były problemy.
|
System równoważenia punktów zdobywanych przy
tablicy.
|
- rozsądne podejście do nierozsądnych zasad zaliczenia
przedmiotu - prowadzący starał się aby rozwiązania prezentowane
na tablicy przyniosły korzyść uczęszczającym na ćwiczenia a nie
tylko były sposobem na podwyższenie oceny
|
|
3 Co Ci się w tych zajęciach
szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić?
|
|
W pewnym momencie balem sie oddac zadanie domowe :)
|
|
Nieobecność (nawet uzasadniona) na kartkówce powoduje
ujemne punkty.
|
Zadania na listach w większości są tak trudne, że trudno jest
samodzielnie wymyślić jakieś rozwiązanie i pozostaje googlowanie.
Lepiej gdyby większa część zadań była prostsza.
|
Za mało grzybów, przez co każdy próbował wkręcić
że zrobił zadanie
|
Dziwne zadania i skomplikowany system oceniania.
|
Czasem, za duża czepialskość prowadzącego. (Wybitnie przy
zadaniach domowych...)
|
Zadania z list, które trudno inaczej rozwiązać, niż
przez znalezienie ich w źródłach.
|