System oceny zajęć Matematyka dyskretna Repetytoria

To są wyniki oceny Matematyka dyskretna Repetytoria
Artur Jeż
Oddano 47 głosów.
data sporządzenia raportu: 01.03.2007
1 Pytania ogólne.
1 Czy te zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?
 
Zdecydowanie tak
2
4.3%
 
 
Raczej tak
4
8.5%
 
 
Średnio
8
17.0%
 
 
Raczej nie
2
4.3%
 
 
Zdecydowanie nie
3
6.4%
 
 
Brak odpowiedzi
28
59.6%
 
2 Czy były prowadzone w interesujący sposób?
 
Zdecydowanie nieinteresujący
2
4.3%
 
 
Raczej nieinteresujący
1
2.1%
 
 
Średnio interesujący
4
8.5%
 
 
Raczej interesujący
7
14.9%
 
 
Bardzo interesujący
4
8.5%
 
 
Brak odpowiedzi
29
61.7%
 
3 Czy często chodziłeś na zajęcia?
 
Regularnie (do 4 nieobecności)
3
6.4%
 
 
Nieregularnie (5-9 nieobecności)
7
14.9%
 
 
Rzadko (10-14 nieobecności)
12
25.5%
 
 
Wcale
18
38.3%
 
 
Brak odpowiedzi
7
14.9%
 
4 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie podobało?
Prowadzący, który był wstanie odpowiedziec na każde pytanie od słuchaczy. 
Nic. 
Przedewszystkim podejscie prowadzacego - widac, ze wie o czym mowi a nie przeczytal to wczoraj w ksiazce i dzis tlumaczy to nam... Ogolnie bardzo fajne zajecia, na ktore niestety nie moglem chodzic. A szkoda. 
Prawdopodobieństwo 
Prowadzący jest wyjątkowo cierpliwy i stara się odpowiedzieć na wszystkie pytania i wyjaśnić wątpliwości. 
To co sie dzialo na repetytorium bardzo mocno zalezalo od nas. Na wszystkie pytania udzielane byly bardzo ptzystepne odpowiedzi. 
Nic. 
nie chodzilem na to repetytorium. 
Prowadzący starał się aby wszyscy na sali rozumieli co się dzieje. 
Niestety ze względu na to, że miałem w tym samym czasie inne ćwiczenia nie mogłem chodzić na te zajęcia. 
Brak uwag. 
brak 
Na zajęcia nie chodziłem ponieważ pokrywały mi sie z innymi ćwiczeniami. 
Wprawdzie byłem tylko raz, ale p. Jeż prowadził zajęcia dość sensownie. 
Duże zaangażowanie prowadzącego. Otwartość na zapotrzebowania studentów. Szczera chęć pomocy. Próba przekazania wiedzy tak, zęby zrozumieli wszyscy. 
5 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić? Na co powinien być położony większy nacisk?
nie mam żadnych zastrzerzeń 
Było nudno, nic się nie działo. Aż chciało się nie przychodzić. I się nie przychodziło. 
Nic :). Pan Artur moglby prowadzic wyklad :) 
mało materiału do powtórek 
Mimo starań prowadzący miał czasem problemy z przekazaniem wiedzy. 
Repetytorium bylo po czesci dodatkowym wykladem, na ktorym przedstawiano dodatkowy (i obowiazujacy studenta) material. Dyskusyjna jest zasadnosc takiego rozwiazania. 
Nie bylo mnie na zadnym repetytorium. Uwazam ze prawdopodobiensto nie powinno byc wymagana na egzaminie, gdyz bylo prowadzone tylko na repecie. 
Nie podobało mi się czas tych zajęć. Jakby były w innym terminie to na pewno więcej osób by skorzystało. 
CHAOS CHAOS CHAOS!!! Prowadzacy powinien lepiej panowac nad prezentowaniem materialu. Beznadziejnym pomyslem jest wcisniecie rachunku prawdopodobienstwa w zakres repetytorium. RP powinien byc na wykladzie (np. kosztem czegos innego). I wczesna pora odbywania sie zajec byla straszna. 
nie chodzilem na to repetytorium. 
Zwięźlej. 
Jednak fajnie by było, gdyby prowadzący miał coś w zanadrzu gdy się okazuje, że nikt nie ma pytań... 
brak 
Na zajęcia nie chodziłem ponieważ pokrywały mi sie z innymi ćwiczeniami. 
Prawdopodobieństwo. Repetytorium to nie jest miejsce na materiał, który nie mieści się na wykładzie. 
Niestety nie wszystko wyszło tak jak powinno. Czasem ciężko było zrozumieć co się dzieje w okolicach tablicy, trudno było stworzyć jakąś składną notatkę.

Dobrym pomyslem mogłoby być wspólne rozwiązywanie zadań jakie pojawiają się na egzaminach.