1 Pytania ogólne. |
|
|
1 Czy te zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału? |
| Zdecydowanie tak 2 4.3% | | Raczej tak 4 8.5% | | Średnio 8 17.0% | | Raczej nie 2 4.3% | | Zdecydowanie nie 3 6.4% | | Brak odpowiedzi 28 59.6% |
|
2 Czy były prowadzone w interesujący sposób? |
| Zdecydowanie nieinteresujący 2 4.3% | | Raczej nieinteresujący 1 2.1% | | Średnio interesujący 4 8.5% | | Raczej interesujący 7 14.9% | | Bardzo interesujący 4 8.5% | | Brak odpowiedzi 29 61.7% |
|
3 Czy często chodziłeś na zajęcia? |
| Regularnie (do 4 nieobecności) 3 6.4% | | Nieregularnie (5-9 nieobecności) 7 14.9% | | Rzadko (10-14 nieobecności) 12 25.5% | | Wcale 18 38.3% | | Brak odpowiedzi 7 14.9% |
|
4 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie podobało? |
Prowadzący, który był wstanie odpowiedziec na każde pytanie od słuchaczy. |
Przedewszystkim
podejscie prowadzacego - widac, ze wie o czym mowi a nie przeczytal to
wczoraj w ksiazce i dzis tlumaczy to nam... Ogolnie bardzo fajne
zajecia, na ktore niestety nie moglem chodzic. A szkoda. |
Prowadzący jest wyjątkowo cierpliwy i stara się odpowiedzieć na wszystkie pytania i wyjaśnić wątpliwości. |
To
co sie dzialo na repetytorium bardzo mocno zalezalo od nas. Na
wszystkie pytania udzielane byly bardzo ptzystepne odpowiedzi. |
nie chodzilem na to repetytorium. |
Prowadzący starał się aby wszyscy na sali rozumieli co się dzieje. |
Niestety ze względu na to, że miałem w tym samym czasie inne ćwiczenia nie mogłem chodzić na te zajęcia. |
Na zajęcia nie chodziłem ponieważ pokrywały mi sie z innymi ćwiczeniami. |
Wprawdzie byłem tylko raz, ale p. Jeż prowadził zajęcia dość sensownie. |
Duże
zaangażowanie prowadzącego. Otwartość na zapotrzebowania studentów.
Szczera chęć pomocy. Próba przekazania wiedzy tak, zęby zrozumieli
wszyscy. |
|
5 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić? Na co powinien być położony większy nacisk? |
nie mam żadnych zastrzerzeń |
Było nudno, nic się nie działo. Aż chciało się nie przychodzić. I się nie przychodziło. |
Nic :). Pan Artur moglby prowadzic wyklad :) |
mało materiału do powtórek |
Mimo starań prowadzący miał czasem problemy z przekazaniem wiedzy. |
Repetytorium
bylo po czesci dodatkowym wykladem, na ktorym przedstawiano dodatkowy
(i obowiazujacy studenta) material. Dyskusyjna jest zasadnosc takiego
rozwiazania. |
Nie
bylo mnie na zadnym repetytorium. Uwazam ze prawdopodobiensto nie
powinno byc wymagana na egzaminie, gdyz bylo prowadzone tylko na
repecie. |
Nie podobało mi się czas tych zajęć. Jakby były w innym terminie to na pewno więcej osób by skorzystało. |
CHAOS
CHAOS CHAOS!!! Prowadzacy powinien lepiej panowac nad prezentowaniem
materialu. Beznadziejnym pomyslem jest wcisniecie rachunku
prawdopodobienstwa w zakres repetytorium. RP powinien byc na wykladzie
(np. kosztem czegos innego). I wczesna pora odbywania sie zajec byla
straszna. |
nie chodzilem na to repetytorium. |
Jednak fajnie by było, gdyby prowadzący miał coś w zanadrzu gdy się okazuje, że nikt nie ma pytań... |
Na zajęcia nie chodziłem ponieważ pokrywały mi sie z innymi ćwiczeniami. |
Prawdopodobieństwo. Repetytorium to nie jest miejsce na materiał, który nie mieści się na wykładzie. |
Niestety
nie wszystko wyszło tak jak powinno. Czasem ciężko było zrozumieć co
się dzieje w okolicach tablicy, trudno było stworzyć jakąś składną
notatkę.
Dobrym pomyslem mogłoby być wspólne rozwiązywanie zadań jakie pojawiają się na egzaminach. |
|