Luźny sposób prowadzenia, zajęcia skierowane na potrzeby obecnych na sali. | praktyczność - poświęcenie uwagi na bieżące problemy słuchaczy (z zakresu matematyki dyskretnej oczywiście) | Prowadzący jest zaangażowany w prowadzenie przedmiotu i dobrze zna swoją dziedzinę. | Prowadzący faktycznie pomagał w opanowaniu materiału. | Prowadzący potrafił odpowiedzieć na _KAŻDE_ pytanie. | Podobało mi się, że prowadzący wykład rozwiązywał zadania z list i to te, których rozwiązania chcieli zobaczyć studenci. | Było ciekawie prowadzone. Można było zobaczyć poprawne rozwiązania trudniejszych zadań. | Nie wiem, nie byłem ani razu | Bardzo fajne repetytorium, które poleciłbym każdemu ale... ( patrz uwagi ) | Umiejętności i wiedza prowadzącego - duży plus. Omawianie trudniejszych zadań z ćwiczeń to dobry pomysł. | Zajęcia są bardzo dobrze prowadzone. Prowadzący potrafi odpowiedzieć w zasadzie na każde pytanie z sali i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. | Rozwiązywanie zadań z list, które sprawiały większe kłopoty.
Miła atmosfera i dobry kotakt z słuchaczami. | niestety nie uczęszczałem na repetytorium, piąŧek godzina 8 rano to nie odpowiednia godzina | Rozwiązywanie zadań z list ćwiczeniowych. | Niestety miałem w czasie repetytorium inne zajęcia. |
5 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić? Na co powinien być położony większy nacisk? | Odbywały się o 8:15 rano | Fakt że prowadzący miał obowiązek przekazywania treści z rachunku prawdopodobieństwa co moim zdaniem nie mogło zakończyć się sukcesem przy nieobowiązkowych listach zadań z rachunku i godzinie 8.00 w piątek. | więcej rachunku prawdopodobieństwa | powinno się je przesunąć na 6.30 ... | Przede wszystkim godzina. Bylem na kilku repetach, a gdyby byly o ludzkiej godzinie, pewnie nie opuscilbym wiecej niz jednej.
Poza tym widac, ze prowadzącemu brakuje trochę doświadczenia w prowadzeniu zajęć i jakiejś pewnosci siebie - ale to (jestem pewien) przyjdzie z czasem. | godzina 8:00 | W piątek o 8 rano nie da się nie zasnąć na repetytorium, mam nadzieję, że w przyszłosci zajęcia z przedmiotów obowiązkowych będą prowadzone w bardziej przystępnych porach... | Ósma rano :( | Po pierwsze, nie podobała mi się nieludzka pora, w jakiej ten wykład był prowadzony. Poza tym, Pan Jeż mówi bardzo cicho i dla mnie mało wyraźnie. | Godzina zajęć była nieodpowiednia. Katastrofa ;-) | Nie wiem, nie byłem ani razu | ODBYWAŁO SIĘ o 8:00 !!!!!!! LITOŚCI !!!! Bardzo mi przykro, że nie mogłem chodzić na te zajęcia. Jeżeli zdecydowana większosć przedmiotów w II zaczyna sie od 10-12 to niech nie będzie takich wyjątków bo naprawde trudno sie przestawić. | Zmienić porę!!! | Piątek 8 rano? Dzięki temu prawie NIKT nie umie prawdopodobieństwa. | Godzina zajęć - nigdy nie udało mi się wstać... | 8:00 to nie jest dobra pora. rachunek prawdopodobieństwa na repetytorium to t kiepski pomysl - nie wiem czy ktos wogole robil cos w tym temacie. Czasami trudności w zrozumieniu prowadzącego (chociaż trudno ocenic czy godzina nie miała na to większego wplywu) | Pora. Zdecydowanie piątek 8.00 nie jest dobrym terminem na zajęcia szczególnie nieobowiązkowe. | Nie mam zdania. | Repetytorium było prowadzone na dobrym poziomie. Problemem jak zawsze w takich momentach jest godzina zajęć. 8 rano to zdecydowanie za wcześnie. | Repetytorium odbywało się w piątki o 8 rano tuż przed ćwiczeniami, co skutecznie uniemożliwiało mi pojawianie się na nim. | Godzina o której odbywało się repetytorium oraz dzień skutecznie utrudniały pojawienie się na repetytorium i nabycie przez to przydatnej wiedzy. | Niestety miałem w czasie repetytorium inne zajęcia. |
|
|