2 Prowadzący Artur Jeż - oddano 11 głosów.
|
1 Czy prowadzący był pomocny w
opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?
|
|
|
Zdecydowanie
tak 7 63.6%
|
|
Raczej
tak 3 27.3%
|
|
Średnio 1
9.1%
|
|
Raczej
nie 0 0.0%
|
|
Zdecydowanie
nie 0 0.0%
|
|
Brak
odpowiedzi 0 0.0%
|
|
2 Co Ci się w tych zajęciach
szczególnie podobało?
|
|
zasady zaliczania
|
|
Rzeczowe podejście prowadzącego. Był zdecydowanie nastawiony na
pomoc studentom, niż pokazaniu kto tu tak na prawdę rządzi (co
niestety dalej się zdarza). Zrobiliśmy praktycznie wszystkie
zadanie.
|
Niezmuszanie do przychodzenia (siedzenia przez 3
godziny). Robienie w miarę wszystkich zadań.
|
Prowadzący był zawsze chętny do pomocy w rozwianiu wszelkich
wątpliwości. Ćwiczenia były bezstresowe i przyjemne.
|
Super prowadzący! Zawsze zrobiliśmy wszystkie zadania z listy.
Wszystko było zrozumiałe (z wyjątkiem paru kosmicznych zadań
(rozwiązań)). Dobra pora zajęć (9-12). Luźna atmosfera w
przerwach, bardzo sympatycznie.
|
Luźna atmosfera, miły prowadzący, brak przymusu. Prowadzący
rozwiązywał zadania, których nikt nie zrobił. Do tablicy
szli tylko ochotnicy.
|
luźna atmosfera, zaangażowanie prowadzącego
|
Zajęcia odbywały się w miłej i przyjemnej atmosferze, ale nie
było żadnych problemów z dyscypliną i dużo z nich
wyniosłem. Indywidualne zgłaszanie się do tablicy sprawiało, że
praca szła odpowiedno szybko i nie mieliśmy żadnych zaległości z
materiałem. W razie kłopotów nie było problemów,
by prowadzący rozwiązał zadanie przy tablicy z którym nikt
sobie nie poradził - prezentował przy tym wysoki poziom
umiejętności, sporą więdzę i kunszt matematyczny, a przy tym był
zrozumiały i nie przesadzał z cukrem syntaktycznym czy wyszukaną
terminologią.
|
3 Co Ci się w tych zajęciach
szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić?
|
|
Godzina tych zajęć, przez którą chodziłem na te zajęcia
nieregularnie.
|
|
Czasem przesadny formalizm. Prowadzący zdaje się lubi teorię
grup.
|
Brak zastrzeżeń.
|