System oceny zajęć Matematyka dyskretna (M) Ćwiczenia

To są wyniki oceny Matematyka dyskretna (M) Ćwiczenia
Oddano 71 głosów.

data sporządzenia raportu: 24.03.2009

1 Pytania ogólne.

1 Czy zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?

 


Zdecydowanie tak
21
29.6%
 

 


Raczej tak
29
40.8%
 

 


Średnio
12
16.9%
 

 


Raczej nie
7
9.9%
 

 


Zdecydowanie nie
2
2.8%
 

 


Brak odpowiedzi
0
0.0%
 

2 Ile średnio czasu tygodniowo poświęcałeś na przygotowanie się do zajęć?

 


Wcale
0
0.0%
 

 


Mniej niż 1 godz.
0
0.0%
 

 


około 2 godz.
11
15.5%
 

 


około 4 godz.
31
43.7%
 

 


Więcej niż 6 godz.
29
40.8%
 

 


Brak odpowiedzi
0
0.0%
 

2 Prowadzący Artur Jeż - oddano 11 głosów.

1 Czy prowadzący był pomocny w opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?

 


Zdecydowanie tak
7
63.6%
 

 


Raczej tak
3
27.3%
 

 


Średnio
1
9.1%
 

 


Raczej nie
0
0.0%
 

 


Zdecydowanie nie
0
0.0%
 

 


Brak odpowiedzi
0
0.0%
 

2 Co Ci się w tych zajęciach szczególnie podobało?

zasady zaliczania 

Rzeczowe podejście prowadzącego. Był zdecydowanie nastawiony na pomoc studentom, niż pokazaniu kto tu tak na prawdę rządzi (co niestety dalej się zdarza). Zrobiliśmy praktycznie wszystkie zadanie.  

Niezmuszanie do przychodzenia (siedzenia przez 3 godziny).
Robienie w miarę wszystkich zadań. 

Prowadzący był zawsze chętny do pomocy w rozwianiu wszelkich wątpliwości. Ćwiczenia były bezstresowe i przyjemne. 

Super prowadzący! Zawsze zrobiliśmy wszystkie zadania z listy. Wszystko było zrozumiałe (z wyjątkiem paru kosmicznych zadań (rozwiązań)).
Dobra pora zajęć (9-12).
Luźna atmosfera w przerwach, bardzo sympatycznie. 

Luźna atmosfera, miły prowadzący, brak przymusu.
Prowadzący rozwiązywał zadania, których nikt nie zrobił. Do tablicy szli tylko ochotnicy. 

luźna atmosfera, zaangażowanie prowadzącego 

Zajęcia odbywały się w miłej i przyjemnej atmosferze, ale nie było żadnych problemów z dyscypliną i dużo z nich wyniosłem.
Indywidualne zgłaszanie się do tablicy sprawiało, że praca szła odpowiedno szybko i nie mieliśmy żadnych zaległości z materiałem.
W razie kłopotów nie było problemów, by prowadzący rozwiązał zadanie przy tablicy z którym nikt sobie nie poradził - prezentował przy tym wysoki poziom umiejętności, sporą więdzę i kunszt matematyczny, a przy tym był zrozumiały i nie przesadzał z cukrem syntaktycznym czy wyszukaną terminologią.
 

3 Co Ci się w tych zajęciach szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić?

Godzina tych zajęć, przez którą chodziłem na te zajęcia nieregularnie. 

Czasem przesadny formalizm. Prowadzący zdaje się lubi teorię grup. 

Brak zastrzeżeń.