System oceny zajęć Języki formalne i złożoność obliczeniowa Ćwiczenia

data sporządzenia raportu: 17.09.2010

Oddano 14 głosów.

1 Czy prowadzący był pomocny w opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?

 


Zdecydowanie tak
5
35.7%
 

 


Raczej tak
7
50.0%
 

 


Średnio
1
7.1%
 

 


Raczej nie
0
0.0%
 

 


Zdecydowanie nie
0
0.0%
 

 


Brak odpowiedzi
1
7.1%
 

2 Co Ci się w tych zajęciach szczególnie podobało?

Nieoficjalne repetytorium prowadzone przez jednego ze studentów - pomagało przegryźć się przez trudniejsze zadania.

miła atmosfera

Artur potrafi tłumaczyć, robi to wtedy kiedy trzeba. Jest przez to bardzo pomocny. Wyważenie między czepianiem a olewaniem bardzo dobre - zadania muszą robione poprawnie i przejrzyście ale drobne szczegóły techniczne lub oczywiste, mechaniczne dowody bywają pomijane.

anegdoty do opisywanych problemów

Komentowanie zadań przez prowadzącego (inne sposoby rozwiązania, zastosowania, ang. odpowiedniki definicji,...). Losowanie za pomocą kości=)

Tak powinny wyglądać każde ćwiczenia. Robiliśmy wszystkie zadania, rozwiązania były przedstawiane bez zbędnych formalizmów, prowadzący wyjaśniał trudniejsze zadania albo czasem podawał alternatywne rozwiązania, grzyby stawiane były w ostateczności.

Zajęcia bardzo dobrze przygotowywały do egzaminów. Prowadzący dysponuje dużą wiedzą w zakresie przedmiotu, zna część treści zadań już wcześniej (niektóre pochodziły z czasów kiedy on pisał egzaminy) i potrafił pokazywać niekiedy niekonwencjonalne rozwiązania - oczywiście nie licząc tych które przerastały samego wykładowcę ;)

3 Co Ci się w tych zajęciach szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić?

Nie jestem przekonany, czy ćwiczenia z deklaracjami zaraz po wykładzie są najlepszym rozwiązaniem.

Trochę nerwowa atmosfera (choć nie zawsze).

Czasami nie było do końca jasne jakiego stopnia formalizmu ćwiczeniowiec wymaga od grupy. Trafiały się sytuacje, w których formalnie rozwiązane zadanie z pełnymi oznaczeniami było krytykowane jako zbyt skomplikowane i przesycone formalizmem, a niedopowiedziane i oparte na intuicji przechodziło bez problemów. Jednocześnie były przypadki odwrotne - w których już po minucie pojawiała się prośba o sformalizowanie problemu (definicję gramatyki jako pięcioelementowej krotki, etc).