Oddano 35 głosów.
|
data sporządzenia raportu: 01.03.2010
|
1 Pytania ogólne.
|
1 Czy te zajęcia pomogły Ci w opanowaniu
materiału?
|
|
|
Zdecydowanie
tak 11 31.4%
|
|
Raczej
tak 5 14.3%
|
|
Średnio 3
8.6%
|
|
Raczej
nie 2 5.7%
|
|
Zdecydowanie
nie 4 11.4%
|
|
Brak
odpowiedzi 10 28.6%
|
|
2 Czy były prowadzone w interesujący
sposób?
|
|
|
Zdecydowanie
nieinteresujący 3 8.6%
|
|
Raczej
nieinteresujący 1 2.9%
|
|
Średnio
interesujący 5 14.3%
|
|
Raczej
interesujący 9 25.7%
|
|
Bardzo
interesujący 6 17.1%
|
|
Brak
odpowiedzi 11 31.4%
|
|
3 Czy często chodziłeś na zajęcia?
|
|
|
Regularnie
(do 4 nieobecności) 7 20.0%
|
|
Nieregularnie
(5-9 nieobecności) 8 22.9%
|
|
Rzadko
(10-14 nieobecności) 10 28.6%
|
|
Wcale 6
17.1%
|
|
Brak
odpowiedzi 4 11.4%
|
|
4 Co Ci się w tym repetytorium
szczególnie podobało?
|
|
Sposób prowadzenia. Robione były zadania dyktowane przez
studentów.
|
|
Rozwiązania zadań z list oraz poprzednich egzaminów,
wiedza i umiejętności prowadzącego.
|
Omawianie zadań egzaminacyjnych z zeszłych lat.
|
Rozwiązywanie zadań z egzaminu.
|
Przedstawienie metod rozwiązywania niektórych zadań
|
Bardzo przyjazna atmosfera na repetytorium, dzięki czemu nie
obawiałem się zadawać pytania. Podobało mi się podejście
prowadzącego: nie było dla niego głupich pytań, potrafił
wytłumaczyć problem na kilka sposobów aż studenci
zrozumieli. Podobało mi się też, że przy rozwiązywaniu zadań
przedstawiał całe rozumowanie, a nie tylko gotowe rozwiązanie.
|
Repetytorium spokojnie mogło zastąpić wykład. O wiele ciekawiej
prowadzony.
|
-pytania do studentów, które zadania chcieliby
zobaczyć, który materiał przerobić,... -prowadzący ma
ogromną wiedzę, każde zadania potrafił wytłumaczyć -zajęcia
były przydatne do ćwiczeń, warto chodzić
|
przystępne tłumaczenie, rozwiązywanie zadań na prośbę
studentów.
|
5 Co Ci się w tym repetytorium
szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić? Na co
powinien być położony większy nacisk?
|
|
Repetytorium mogłoby mieć jakiś ramowy program.
|
|
Wersja Lic i Mgr jednocześnie to zły pomysł. Przelatywanie
przez treści dwóch list zadań w godzinę kompletnie nic nie
pomogło i nie wniosło do ich rozwiązywania. Polecam
prowadzącemu zobaczyć jak wyglądało repetytorium z Analizy
Numerycznej M.
|
Repetytorium było średnio interesujące.
|
Czasami repetytorium stawało w miejscu - rzecz jasna przez brak
pytań studentów, ale byłoby fajnie gdyby był jakiś
szkic/plan zajęć, żeby nie tracić czasu w przypadku zastoju :)
|
zamiast ciągle rozwiązywać zadania z listy, można przeznaczyć
30 min na powtórkę teorii.
|