2 oddano 17 głosów.
|
1 Czy prowadzący był pomocny w
opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?
|
|
|
Zdecydowanie tak 8 47.1%
|
|
Raczej tak 5 29.4%
|
|
Średnio 3 17.6%
|
|
Raczej nie 0 0.0%
|
|
Zdecydowanie nie 0 0.0%
|
|
Brak odpowiedzi 1 5.9%
|
|
2 Co Ci się w tych zajęciach
szczególnie podobało?
|
|
Spokojna atmosfera, prowadzący dużo tłumaczył, był pomocny w
rozwiązywaniu zadań a zwłaszcza w ich zrozumieniu.
|
|
otwartość prowadzącego na propozycje :>>
|
Luźna atmosfera, dobre przygotowanie prowadzącego, znajomość
zadań i kilku wariantów rozwiązań.
|
|
3 Co Ci się w tych zajęciach
szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić?
|
|
Forma zaliczania ćwiczeń - nie motywuje do regularnej nauki.
|
|
nie traktowanie studentów jak dorosłych ludzi i
przymusowe branie do tablicy
|
Wszyscy chyba zauważyli, że istniała ogromna luka informacyjna
pomiędzy prowadzącym ćwiczenia, a wykładowcą. Poza tym pozornie
korzystna "luźna atmosfera" podczas ćwiczeń rozleniwiała
co niektórych i w rezultacie coraz mniej osób
przychodziło na kolejne ćwiczenia. Nie było nawet śladu systemu
motywacyjnego, a jest to jeden z przedmiotów, którego
materiału nie można opanować w tydzień przed egzaminem,
systematyczność ma ogromne znaczenie. Doradzałbym zatem, aby
prowadzący był bardziej rygorystyczny i nie okazywał słabości,
co niejednokrotnie widzieliśmy...
|
Demotywujący system oceniania.
|