Strona główna » Ocena zajęć
Ocena zajęć jest otwarta; wyniki nie są kompletne.

Wyniki dla semestru: 2011/12 letni

×

Liczba studentów, którzy zakończyli wypełniać ankietę: 12
Liczba studentów którzy nie zakończyli wypełniać ankiety: 6

Języki formalne i złożoność obliczeniowa

ćwiczenia Artur Jeż

Prowadzący ćwiczenia

Czy prowadzący był pomocny w opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?

zdecydowanie tak
15
125%
raczej tak
2
16%
trudno powiedzieć
0
0%
raczej nie
0
0%
zdecydowanie nie
0
0%
Brak odpowiedzi
-5
-41%

Co Ci się w tych zajęciach szczególnie podobało?

  • Nierozwodzenie się nad rozwiązaniami prostych zadań, gdy nie było to konieczne, wymuszanie na tłumaczących przedstawienia intuicji.
  • Prowadzący zna się na rzeczy i chętnie odpowiada na pytania (pomimo zakazu wykładowcy). Zajęcia są bezstresowe i świetnie nadają się dla osób,, które nie potrafią pracować pod presją (jak to bywało w innych grupach).
  • -
  • Prowadzący doskonale rozumiał poruszane problemy, potrafił również podać ogólne wskazówki do rozwiązywania podobnych problemów w przyszłości. Ponadto nie wprowadzał zbyt nerwowej atmosfery, a jednocześnie pilnował aby zadania przedstawiane przy tablicy były zrozumiałe i bardzo dokładnie rozwiązane.
  • Pomimo systemu deklaracji nie czułem zbyt dużego stresu przed grzybem. Nacisk przy prezentacji rozwiązań był położony na "pomysł" na zadanie, a nie na nieistotne szczegóły (czy dla n=3 też zadziała?).
  • Luźna atmosfera. Podejście prowadzącego, że lepiej coś podpowiedzieć, jak ktoś się pogubi przy tablicy (co wiadomo, że nie jest czymś niezwykłym) albo dać chwilę na zastanowienie, niż dać grzyba. Prowadzący potrafi bardzo dobrze wyjaśnić dość zawiłe fragmenty rozwiązania, kiedy referujący ma problem z przekonaniem widowni.
  • dobre tempo; grupa dobrych osób, która motywowała resztę; dobra atmosfera; dobry poziom szczegółowości rozwiązań
  • Luźne i pomocne podejście prowadzącego
  • Łaskawy prowadzący.
Liczba odpowiedzi: 9

Co Ci się w tych zajęciach szczególnie nie podobało?

  • -
  • Jeśli nikt nie umiał zrobić jakiegoś zadania, to nie było szans na ćwiczeniach, żeby zobaczyć rozwiązanie. A wszystko przez zarządzenie, że ćwiczeniowiec nie może pokazywać rozwiązań. Przecież jeśli kończy się ćwiczenia przed czasem, a zostają jakieś nierozwiązane zadania, to można by wykorzystać ten czas, na to, żeby się czegoś nauczyć, zamiast iść wcześniej do domu z tą samą wiedzą, z jaką się przyszło na te ćwiczenia. Tym bardziej, że ćwiczenia są właśnie po to, żeby pomóc w opanowaniu materiału.
  • zasada, że "prowadzacy nie rozwiązuje zadań" (której P. Jeż się trzymał). Sądzę, że w momencie, gdy nikt nie rozwiązał zadania, a wszystkie pozostałe zadania zostały zrobione, chyba najlepszym wyjściem jest to, żeby prowadzący pokazał rozwiązanie (w innych przypadkach rozumiem zasadność tej zasady)
  • brak
Liczba odpowiedzi: 4

Co mogłoby je poprawić?

  • -
  • Pozwolić ćwiczeniowcom na pokazywanie na ćwiczeniach rozwiązań zadań, których nikt nie umie zrobić. Przynajmniej wtedy, kiedy pozwala na to czas, tzn pozostałe zadania zostały już zademonstrowane przez studentów.
  • usunąć zasadę "prowadzacy nie rozwiązuje zadań i nie mówi ponad 15 minut" na "prowadzacy nie rozwiązuje zadań i nie mówi ponad 15 minut, chyba, że wszystkie pozostałe zadania zostały zrobione"
  • brak
Liczba odpowiedzi: 4

Pytania ogólne (ćwiczenia)

Czy zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?

zdecydowanie tak
13
108%
raczej tak
4
33%
trudno powiedzieć
0
0%
raczej nie
1
8%
zdecydowanie nie
0
0%
Brak odpowiedzi
-6
-50%

Ile średnio czasu tygodniowo poświęcałeś na przygotowanie się do zajęć?

Wcale
0
0%
kilka godzin
4
33%
około 1 dnia
7
58%
2 dni
2
16%
więcej niż 2 dni
5
41%
Brak odpowiedzi
-6
-50%
Szczegółowe wyniki
 

Ankiety - przedmioty

Ankiety - osoby