Strona główna » Ocena zajęć
Liczba studentów, którzy wypełnili ankietę: 20

Ćwiczenia

Matematyka dyskretna (M)

ćwiczenia Artur Jeż

Prowadzący ćwiczenia

Czy prowadzący był pomocny w opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?

zdecydowanie tak
6
30%
raczej tak
9
45%
trudno powiedzieć
2
10%
raczej nie
0
0%
zdecydowanie nie
0
0%
Brak odpowiedzi
3
15%

Co Ci się w tych zajęciach szczególnie podobało?

Liczba odpowiedzi: 10
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • System oddawania zadań na kartkach - dopóki nie powiedziano mi, ze juz nie musze oddawac zadan - spowodowalo to znaczny spadek wydajnosci pracy. (ale wygibasy, zeby uniknac formy zdradzajacej plec!)
  • pomoc prowadzącego przy tablicy,. prostowanie przez niego rozumowań.
  • Prowadzący pomagał w rozwiązaniu zadań i sam je rozwiązywał i tłumaczył w jasny sposób gdy studenci nie potrafili ich rozwiązać
  • Luźna atmosfera - pozwala na bezstresowe zdobywanie wiedzy.
  • Jeżeli przygotowało się do zajęć, można było sporo z nich wynieść. Bardzo luźne zasady zaliczenia.
  • Prowadzący uważnie słuchał osoby referującej zadanie i wytykał błędy.
  • dobre tłumaczenie zadań, nie skupianie się na nieistotnych szczegółach
  • Prowadzący potrafił wyjaśnić każde zadanie.
  • Prowadzący dość jasno przedstawiał nierozwiązane zadania. Nie był wymagany zbyt duży formalizm, co też jest raczej zaletą.
  • Spokojna atmosfera.

Co Ci się w tych zajęciach szczególnie nie podobało?

Liczba odpowiedzi: 10
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • Nie podobało mi się to, że niektóre (czasem jedyne na prawde ciekawe zadania na liscie, które jako jedyne sprawialy trudności) były pomijane, bo prowadzący 'nie umial ich zrobic' - jasne, że nikt nie jest idealny, ale prowadzący mogłby nareszcie się trochę wysilić.
  • Za mało rygorystyczne ocenianie studentów. System oddawania zadań w ogóle nie motywował do pracy.
  • Prowadzący mógłby przykładać większą uwagę do rozwiązań oddawanych mu na kartkach.
  • Nic.
  • Zadania były często tłumaczone trochę zbyt szybko i chaotycznie, ale może po prostu jestem za głupi.
  • Bardzo luźne zasady zaliczenia ;) (co później odbiło się na egzaminie)
  • Zasady zaliczania ćwiczeń zdecydowanie nie motywują do systematycznej pracy. Po zdobyciu odpowiedniej (bardzo niskiej) liczby punktów prowadzący nie zbiera już rozwiązywanych zadań, przez co większość osób przestała systematycznie pracować.
  • zbyt duży, demotywujący do robienia list, rozleniwiający luz na zajęciach - ale to pewnie też moja wina :P
  • Zbyt mały nacisk na systematyczność. Oddawanie jedynie kartek z zadaniami, które w dodatku nie były sprawdzane przyczyniło się do tego że po paru zajęciach większość przestała cokolwiek robić
  • Chyba zbyt łatwo o dobrą ocenę.

Co mogłoby je poprawić?

Liczba odpowiedzi: 9
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • Więcej entuzjazmu ze strony prowadzącego ćwiczenia - ciągle wyglądał na znudzonego zajęciami i nawet jego urok osobisty nie wygrał z nudą, która opanowała zajęcia. Ponadto mógłby się tak nie wywyższać - atmosfera była by milsza.
  • Wprowadzenie kartkówek i kolokwiów.
  • Prowadzący mógłby omawiać błędy jakie się pojawiały w pracach domowych, dawać uwagi jak należy pisać rozwiązania na egzaminie
  • Nic.
  • Deklaracje.
  • Nigdzy bym nie pomyślał, że to powiem, ale deklaracje.
  • Wyższe progi, większe zaangażowanie prowadzącego w sprawdzanie zadań rozwiązywanych w domu.
  • Wprowadzenie systemu deklaracji, ale zmniejszenie przy tym liczby zadań na listę.
  • Mimo braku deklaracji, można by w inny sposób zmusić studentów do robienia większej liczby zadań, niekoniecznie psując 'spokojną' atmosferę ;]

Pytania ogólne (ćwiczenia)

Czy zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?

zdecydowanie tak
5
25%
raczej tak
10
50%
trudno powiedzieć
1
5%
raczej nie
2
10%
zdecydowanie nie
0
0%
Brak odpowiedzi
2
10%

Ile średnio czasu tygodniowo poświęcałeś na przygotowanie się do zajęć?

około 2 godz.
5
25%
około 4 godz.
7
35%
Wiecej niż 6 godz.
3
15%
Wcale
1
5%
Mniej niż 1 godz.
2
10%
Brak odpowiedzi
2
10%
Szczegółowe wyniki