Menu

June 27, 2017, 3:18 p.m.

W najbliższym tygodniu będziemy gościć prof. Juliana Togeliusa z New York University.

Prof. Togelius jest światowym specjalistą w tematyce sztucznej inteligencji w grach, jednym z założycieli proceduralnego generowania zawartości jako dziedziny badań AI oraz współtwórcą zawodów General Video Game AI.

W piątek 30 czerwca (Instytut Informatyki, godz. 13:15, sala 119) prof. Togelius przedstawi wykład pt. "AI for Games and Games for AI".

Abstract:

I will discuss some aspects of using AI to improve games and using games to benchmark and improve AI. I will give an overview of the wide variety of uses for AI methods in games (particularly video games), such as procedural content generation and player preference/behavior modeling, and demonstrate some recent work from our lab. I will also discuss our efforts to create a benchmark for general intelligence based on general video game playing.

Po seminarium planowane są warsztaty poświęcone projektom z dziedziny sztucznej inteligencji w grach realizowanym przez pracowników oraz studentów naszego instytutu.

Wszystkich zainteresowanych serdeczne zapraszamy do udziału w seminarium i warsztatach.